A mi titkunk

==========
KEMÉNY DIÓ
==========

Az előfizetéses termék értékesítése marketing szempontból az egyik
legkeményebb dió:

– az emberek sokkal jobban meggondolják, hogy megrendeljék-e, mert
hosszú távú elköteleződést jelent

– nem csak a pénzüket kéri a vásárlóknak, hanem az idejüket is,
méghozzá RENDSZERESEN

Ezt bármilyen témával kapcsolatban csak az vállalja be, akinek a
téma annyira fontos, hogy a napi (heti/havi) rendjébe be tudja
illeszteni.

Ha meg nem tudja, lemondja, mert akkor minek előfizetni.

Ebből következik, hogy ha előfizetéses terméket indítasz, számítanod
kell arra, hogy lesz lemorzsolódás.

Mindezek miatt aki előfizetéses terméket indít, az jobban rá van
kényszerítve arra, hogy meggyőző, minőségi tartalmat adjon.

Különben hosszú távon elbukik az egész.

Mindezt ráadásul határidőre, hiszen ELŐfizetés, azaz előre
kapom a pénzt, tehát nem tehetem meg, mint mondjuk egy blognál,
hogy ellustálkodom a tartalomírást.

Tudom, miről beszélek, hiszen a Több mint hobbinak is van előfizetéses
terméke, a Havi Képzési Program. Ennek keretében hetente jelenik
meg egy-egy nagyobb lélegzetű cikk, illetve nagyon gyakran
cikk, videó, hanganyag és feladatlap együtt.

=======================
AZ EGYETLEN VONZÓ DOLOG
=======================

Nem fogok köntörfalazni neked, igazából az egyetlen vonzó dolog benne a
rendszeresen befolyó pénz, ami mehet mondjuk a vállalkozásod fenntartására,
az üzemeltetési költségeidre, az adódra, stb.

===================
A MI ÜZLETI TITKUNK
===================

Nyilván, ha csak ennyi előnye lenne, nem vágtam volna bele két pici
gyerek mellett egy ekkora feladatba.

Kisfiam idén szeptembertől megy oviba, addig pedig se bölcsi,
se bébiszitter. Hasonló helyzetben mindenkinek púp lenne a hátán
a rendszeres, minőségi tartalomírás…

Ha ehhez még hozzáadjuk, hogy mindössze 1500 Ft-ot kérek el 12 db,
egyenként 8-10 oldalnyi minőségi marketing

anyagért, akkor tényleg felmerül a kérdés, megőrültem-e.

A Kézműves márkaépítés tananyagunk kb. ugyanennyi (100 oldal), mégis
közel 10.000 Ft-ot kérek el érte.

Egy ilyen anyag elkészítése – mivel felületes cikket képtelen
vagyok írni – minimum 8-10 óra.

Ebből 4-5 óra kutatás, 3-4 óra szövegírás, 1-3 óra hanganyag/videó
elkészítése.

Nekem mégis nagyon-nagyon megéri csinálni, egyszerűen az alábbiakért:

– vállalkozó vagyok, nincs főnököm: az, hogy 100 lelkes előfizetőm
várja az új anyagot, rákényszerít, hogy rendszeresen kutassak, írjak,
fejlődjek

– az összeg elég arra, hogy kifizetem belőle a KATA adót, meg néhány
járulékos költséget, tehát nem rizikó fenntartani a vállalkozást

De ami még ennél is fontosabb, az a közös előny: NEKED és nekem.

==================
MIÉRT JÓ EZ NEKED?
==================

Az anyagokat, amiket írok a Havi Képzési Programban, később új
termékekként sokkal több pénzért eladom, így bőven visszahozzák
a befektetett időt.

Te, ha előfizetőnk vagy, olyan információkhoz jutsz így hozzá, melyek
bőven megelőzik a piacot, ráadásul sokkal olcsóbban, mint ahogyan azt a
konkurenciád megteheti majd később.

Mindehhez egyetlen kis kellemetlenséget kell elviselned:
hogy néha, rendes kismama módjára, megcsúszok az anyagokkal,
és pár nappal később szállítom le.

Január 13-án feltettem az utolsó cikket is a zárt oldalra,
ami a 2015-ös évhez tartozott.

A 2016-os témák közül a népművészet piaci helyzetéről szóló, dupla szám már elkészült: az ehhez tartozó 1 órás videót és 18 oldalas pdf-et azonnal letöltheted.

========================
JÁRJ TE IS A PIAC ELŐTT!
========================

A Havi Képzési Programot a nagy sikerre való tekintettel (és mivel én is
élveztem az anyagok elkészítését és az ezzel járó szakmai fejlődést)
folytatjuk 2016-ban. 🙂

Csatlakozz a többiekhez, kérd el heti kézműves marketing szakmai
anyagainkat most a létező legjobb áron.

(Ha előfizettél már, akkor ezt a részt tekintsd tárgytalannak,
és köszönöm a bizalmat.) 🙂

Boldog új évet, sikeres vásározást és vevőkben gazdag online
kampányokat kívánok!

Üdv:

100_8182

Várőri Adrienn

kézműves marketing szakértő

 

 

“Ha egy éven át minden héten szánsz 1 órát a marketingre, kialakítasz egy olyan sikerszokást, ami fenn fogja tudni tartani a vállalkozásodat.”

A HKP-ra előfizetve minden héten kedd reggelig kapod a heti marketing “dózist:

>>> Hónap 1. hete: tanulmány + feladatlap (ugyanazt az anyagot megkapod videó, mp3 és pdf formában is, hogy kiválaszthasd azt a formát, ami az életstílusodhoz leginkább passzol)

>>> Hónap 2. hete: trendfigyelő

>>> Hónap 3. hete: tanulmány + feladatlap (ugyanazt az anyagot megkapod videó, mp3 és pdf formában is, hogy kiválaszthasd azt a formát, ami az életstílusodhoz leginkább passzol)

>>> Hónap 4. hete: videó (online előadás, ami után kérdezhetsz a témáról)

Előfizetőink csatlakozhatnak a Több mint hobbi ügyfelek titkos Facebook csoportjához, valamint negyedévente egyszer igénybe vehetnek egy 30 perces személyes marketing konzultációt Skype-on Várőri Adriennel.

2016 I. negyedév témái

Piackörkép, kiugrási lehetőségek és esettanulmányok a legnépszerűbb kézműves ágazatokban, mint pl.:

  1. 1. Gyöngyfűzés, ásványok, ékszerek
  2. 2. Babakészítés, gyerekjátékok
  3. 3. Táskák
  4. 4. Népművészet
  5. 5. Kötés és horgolás
  6. 6. Bögre, üvegtárgyak, dísztárgyak
  7. 7. Esküvői kiegészítők
  8. 8. Szépségápolás

Tavalyi témák:

Október: Turbózd fel a karácsonyod!

  1. 1. Hogyan kerülj be a termékeddel a céges karácsonyokra?
  2. 2. 7 legfontosabb karácsonyi kampány előkészület, amire most még éppen van időd
  3. 3. Hogyan lehet neked is luxuskategóriás terméked?

November: A közösségi oldalak használata karácsonykor

  1. 1. Facebook
  2. 2. Pinterest
  3. 3. Instagram

December: A karácsony nem ér véget szenteste

  1. 1. Last minute karácsonyi kampány ötletek
  2. 2. Árazási kisokos
  3. 3. Milyen pontok mentén érdemes kiértékelned a kampányodat?

IMPRESSZUM:

Kiadó neve: Várőri Adrienn

Székhelye: 8086 Felcsút, Ibolya köz 8/a

A kiadásért és szerkesztésért felel: Várőri Adrienn