Kézműves vagy?

>>> Kézműves vagy?

>>> Interneten szeretnéd eladni a termékeidet?

 

Akkor van két jó és egy rossz hírem.

Kezdem a rosszal, essünk túl a nehezén:

Akik azt mondják, hogy kézműves terméket

csak személyesen lehet eladni,

azoknak majdnem igazuk van…

Gondolj csak bele!

Míg ha vásárban nézelődünk: kézműves vásár

>>> megtapogatjuk

 >>> megszagoljuk

 >>> fel- vagy kipróbáljuk a kézműves termékeket,

kézműves marketing onlineaddig online:

 >>> nem használjuk más érzékszervüket, csak a szemünket

 >>> amit látunk, azt is egy képernyőn látjuk (ami lehet, hogy egészen kicsi, pl. egy telefoné)

 

Nos, szerinted ki szerez mélyebb és maradandóbb élményt a termékedről:

>>> aki megfogta?

>>> vagy aki a fotóját nézegette?

A helyzet az, hogy a fotó csak felhívja a figyelmet,

de NEM ADJA EL a terméket.

Mit lehet tenni, hogy a vásárlói élményt felhozzuk közel arra a szintre online,

mint ahol élőben lenne?

Az interneten a termékfotóidon és videóidon kívül

csak az írás marad,

mint önkifejező és értékesítési eszköz.

OK, Adrienn – kérdezed most – de akkor mi a jó hír ezek után?!

Mi az a szörnyű tény, ami még annak is feltűnik,

aki csak szórakozni jár a netre, de soha nem vásárol?

>>> Hogy a kézművesek nem tudnak, vagy nem akarnak ÍRNI.

>>> Csak és kizárólag képeket posztolgatnak.

>>> Abból viszont oltári sokat.

>>> Annyira sokat, hogy már-már fárasztó és unalmas…

>>> … és a fene se tudja, melyik termék jobb valójában, melyik az, ami nekem kellene.

Nincs annál jobb helyzeti előny, mint amikor felismersz előre egy trendet,

amivel a konkurenciád hónapok, sőt évek múlva lesz csak tisztában.

Gondoljuk végig együtt:

Képzeld csak el:

 >>> a termékleírásaid nem csak jópofák, de vágykeltőek is

 >>> ha a honlapodra téved valaki, kis nézelődés után eszét vesztve fel akar iratkozni a listádra

 >>> többé nem Facebook lájkokat számolgatsz, hanem valódi párbeszéded folytatsz a neten az ideális vevőiddel

 >>> ha csinálsz néhány új terméket, nincs is időd kirakni a netre: a gyűjtők megveszik

 >>> a kézműves vásárban többé nem esel pánikba, ha nem vesz senki, mert tudod, mit mondj a nézelődőknek, és van egy jópofa kuponod, amit a feliratkozásért cserébe elküldesz nekik e-mailen

Beszélő alkotások c. online tanfolyamunkat erre találtuk ki:

Webes szövegírás és értékesítés kézműveseknek

A tananyagban sorra vesszük az összes területet, ahol az írás szerepe kiemelkedően fontos, így beszélni fogunk:

 >>> a BLOG írásról,

>>> a HÍRLEVÉL SOROZATOK megírásáról,

>>> az ingyenesen adható „csali” anyagokról, melyekkel hírlevél feliratkozókat gyűjthetünk,

>>> a WEBOLDALON előforduló szövegekről, mint például a sales oldal, a termékleírás vagy az alkotói hitvallásunk,

>>> a REKLÁMSZÖVEGEK írásáról, kampányok felépítéséről.

Beszélő alkotások

 

Mindezt természetesen a kézműves szemszögéből tesszük.

 

My Babci

Ó, várj csak, azt mondtam, két jó hírem, van, de eddig csak egyet árultam el!

+ 1 ELŐNY:

A “Beszélő alkotások” tanfolyamon a szövegírást a cél felől közelítjük meg. A cél pedig az, hogy olyan online rendszereket építs fel magadnak lépésről lépésre, melyek leveszik a válladról a folyamatos reklámozással járó terheket: egyszer kell őket megcsinálni, és utána működnek maguktól.

Szavak ereje

A tananyagban foglalkozunk azzal is, hogyan lehet hatékonyan összekötni a vásározást az online eszközökkel, és így megsokszorozni az eredményeidet.

Tuba_Tegzes_Timea

Kinek való a tanfolyam?

>>> Aki az eljövendő egy évet rászánja arra, hogy a saját online rendszerét felépítse.

>>> Nem kell a tananyagot végigtanulni, hanem mindig a számodra éppen aktuális részekből érdemes dolgoznod.

>>> aki már pozícionálta a vállalkozását, és nem akar mindenkinek eladni.

>>> Aki az alkotás mellett időt szán a feladatok elvégzésére. Az online értékesítés mindig nyűg marad, ha nincsenek pl. a hírlevél sorozatodba bebetonozott, önműködő kampányaid. Ennek kiépítése az első év feladata, és mivel ez az átlagos online jelenlétnél nagyobb időbefektetést kíván, ezért nem vállalhatod túl magad az alkotás terén.

Titileather

Kinek NEM való a tanfolyam?

>>> Aki hobbi alkotó, és nem akar megélni a kézművességből.

>>> Aki kereskedő, nem pedig kézműves. Ez a tananyag kimondottan kézműveseknek szól.

>>> Aki pánikba esik szakmai marketing anyagoktól. 🙂 Ezt a tanfolyamot túl száraznak találhatod, ha igazi „művészlélek” vagy. Bár törekszünk rá, hogy a jövőben az elmélet mellé még több gyakorlati példát tegyünk, azt azért látnod kell: ez az anyag haladóknak való, vagy olyan kezdőknek, akik valóban eltökéltek.

Szövegírás kézműveseknek

GARANCIÁK:

>>> Megelégedettségi garancia: 90 napig visszakérheted a tréning árát, ha nem vagy elégedett a tananyaggal

>>> Megvalósíthatósági garancia: 1 évig visszakérheted a tanfolyamra befizetett pénzedet, amennyiben a segítségével nem tudtál használható kampányokat/hírlevél sorozatokat/blog posztokat stb. írni/felépíteni. Ez esetben annyit kérünk csak, mutasd meg, mit csináltál a tanfolyam alapján, amivel nem vagy elégedett.

>>> Rugalmasság garancia: garantáljuk, hogy az első pillanattól minden leckéhez hozzáférsz. Így rugalmasan váltogathatsz a leckék között, mikor mire van szükséged éppen.

>>> Örök tulajdon garancia: azaz a tanfolyam anyagát megvetted, a tiéd, szabadon letöltheted a gépedre, és ha elveszítenéd valami miatt a letöltött leckéidet, akkor elkérheted tőlünk a hozzáférést újra. (A tanfolyam leckéi azonban nem küldhetők tovább harmadik félnek, a tanfolyam díjával csak a saját felhasználás jogát vásárolod meg.)

Szavak ereje
TARTALOM:

 

A “Beszélő alkotások” – webes tartalomírás kézműveseknek c. online tanfolyam
22 leckében foglalkozik azokkal a konkrét lépésekkel, melyekkel elő tudod készíteni az online megjelenésedet ahhoz, hogy mire vállalkozó leszel, már az első naptól legyenek bevételeid.
 
1. A vállalkozás előkészítése – Az első év teendői fontossági sorrendben – Segítség újrakezdőknek: hogyan válts irányt, ha eddig mást csináltál

 

2. Blogírás – Éves blogtervező (több száz téma 16 oldalon) – Bejegyzés típusok, amik jól működnek – Blogbejegyzések felépítése – a 30 mp-es szabály – Hogyan keress pénzt blogírással?

3. Hírlevél sorozat írása – Hogyan ösztönözd a látogatóidat arra, hogy feliratkozzanak a hírleveledre? Csali ötletek. – Feliratkozó űrlap létrehozása, automatikus levelek készítése – Témák, melyekről írhatsz a hírleveledben – Egy konkrét hírlevél sorozat összeállítása, mellyel megnövelheted megrendeléseid számát

4. A honlap és webáruház értékesítési szövegeinek megírása – Hogyan állítsd össze a honlapod szerkezetét, hogy az hatékony legyen – Művészi hitvallás írása – A vágykeltő termékleírások titka, terméknév ötletek – Sales oldal, landing page összállítása, szövegének megírása egyedi termékhez, vagy online tanfolyamhoz

5. Kampányok tervezése, reklámszövegek írása – Kampány ötletek – A kampány kihagyhatatlan elemei – Szempontok reklámszöveg íráshoz – Egy kampány összeállítása az elejétől a végéig

6. Hatástöbbszörözés – Hogyan kösd össze, és automatizáld akár 30 közösségi és képmegosztó oldaladat úgy, hogy csak egyetlen helyen kelljen posztolnod a tartalmakat? – Hozd ki a legtöbbet a felépített rendszerből: tippek arra, hogyan kötheted össze a vásározást és az online eszközeidet annak érdekében, hogy még több visszatérő vásárlód legyen.

Cserháti-Herold Janka

Fontos információ az ÁFÁ-ról:

2015. januárjától azok a magánszemélyek, akik elektronikus szolgáltatást (pl. online tréninget, online tanácsadást) vesznek igénybe, az általuk megadott lakcímnek megfelelően fizetnek ÁFA-t.

Mivel a Több mint hobbi alanyi adómentes vállalkozás, ezért 0%-os ÁFÁ-t kell fizetni a:

– Magyar lakcímet megadóknak,
– EU-n kívüli, külföldi lakcímet megadóknak.

Mi vonatkozik az EU-s lakcímet megadókra?

A NAV állásfoglalás szerint a megadott EU-s ország ÁFÁ-ját kell kiszámláznunk.

Bővebben erről a 2014. július 14-én megjelent Magyar Közlöny 94. számában az egyes pénzügyi tárgyú törvények módosításáról szóló 2014. évi XXXIII. törvényben tájékozódhatsz. Ezeket az új szabályozásokat az EU írja elő 2015. januárjától.

FONTOS!

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékát a megrendeléstől számított 14 napon belül e-mailben jelezheti (info [kukac] tobbminthobbi.hu). A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a Megrendelem gombra való kattintással Kovács Sándor egyéni vállalkozóval kötöd (8086 Felcsút, Ibolya köz 8/a)

Vélemény, hozzászólás?