Akció péntekig (2015. feb. 27.)

Ugye te nem akarsz úgy járni, ahogy az átlag kézműves, aki:

4 év után abbahagyja, mert nem sikerült felfuttatnia vállalkozását,

– rengeteg időt veszít azzal, hogy ingyenes, vagy általános marketing anyagokból vett ötleteket próbál megvalósítani,

– nem írja le a stratégiáját, mert egyszerűen nincs rá ideje, hogy végiggondolja,

– sok pénzt veszít azzal, hogy rosszul határozza meg az árait

– az alkotás örömét felcseréli az eladással kapcsolatos erőfeszítésekre,

– az első években megelégszik azzal, hogy ingyenes eszközökkel, felületes értékesítési tudással árulja kedvenc alkotásait, majd pedig túl későn kap észbe, hogy bizonyos dolgokat másképp kellett volna csinálni, és vállalkozása “elfárad”, feladja a próbálkozást,

– termékválasztékát nem megalapozott piaci ismeretekre alapozza, hanem szíve vágya határozza meg,

– úgy érzi, hogy a világon semmi érzéke nincs az eladáshoz és a reklámszöveg íráshoz,

– úgy érzi, hogy nem talál jó márkanevet és ütős szlogent,

– szenved attól, hogy nem csak az idő van ellene, de a család és a barátok is.

 

A titkos összetevőt, ami minden bajodra egy személyben orvosság, úgy hívják, hogy:

BÁTOR ÉS ÁTGONDOLT POZÍCIONÁLÁS


Ez az a folyamat, aminek eredményeképp leegyszerűsítjük, és körvonalazzuk, milyen termékkel érdemes megjelenned a piacon, és ki pontosan a célcsoportod. Úgy képzeld el ezt a folyamatot, mint amikor a ceruzás rajzot erős kontúrokkal átrajzolod: ami addig nagy és összetett feladatnak tűnt, az hirtelen egyszerű és világos lesz, mint a nap.

2015-öt tiszta gondolatokkal és

fókuszált munkával kezdheted, ha elvégzed kurzusainkat:

1. Kézműves márkaépítés 12 leckés online tananyag

2. “A szavak ereje” webes szövegírás kézműveseknek

 Tovább az ajánlathoz =>

Kézművesként a legnagyobb próbatétel a vállalkozás indításával kapcsolatban az, amikor a rengeteg információ közül nagyon sok időbe telik kiválasztani azt, ami tényleg hasznos.

 

Egyedülálló oktatóanyagainkat az elmúlt 1 év tapasztalatai alapján úgy állítottuk össze, hogy:

könnyen érthető formában és lényegre törően adjuk át a kézműveseknek a marketinggel, az online vállalkozás indításával kapcsolatos ismereteket.

 

Nagy Krisztián - KinvaArt

Nagy Krisztián – KinvaArt

A leghasznosabbnak a rendszer szemléletet tartom, ami egy logikusan felépített lépések sorát tárja elénk, amit meg kell lépni a sikerért. Ezen kívül nekem a leginkább az inspiráló példák tetszettek, ha ilyesmit olvasok, mindig új ötleteim születnek. Sokszor elég egy mondat, ami egy olyan gondolatot szül, melynek értéke sokszorosan meghaladhatja egy ilyen tanfolyam méltányosan kedvező árát.

 

Wiedermann Gabi

Wiedermann Gabi (Wiega Jewel)

Korábban mindig frusztrált az a tudat, hogy nem vagyok képes olyan mennyiségű terméket létrehozni, hogy piacozhassak. Mindig élt bennem egy kis gyanú, hogy ez a gyenge pontom, és utáltam, hogy ha megfeszülök, akkor sem leszek képes produktívabb lenni.

Aztán jött egy grafikon, hogy hogyan pozicionáljuk a terméket és kinek.

A grafikon alapján rájöttem, hogy hova is tartozok. Megnyugodtam.

 

1. Kézműves márkaépítés online tanfolyam

12 leckében, közel 100 oldalon foglalkozik stratégiai kérdésekkel, melyeket még indulás előtt érdemes átgondolni, és eldönteni. A szükséges minimum, ami nélkül nem éli túl a vállalkozásod az első 4 évet. A tanfolyam teljes anyagát azonnal letöltheted a gépedre.

2. A szavak ereje – webes tartalomírás kézműveseknek online tanfolyam
20 leckében foglalkozik azokkal a konkrét lépésekkel, melyekkel elő tudod készíteni az online megjelenésedet ahhoz, hogy mire vállalkozó leszel, már az első naptól legyenek bevételeid. A tanfolyam 2015. január 23-án indul, és 10 héten át tart. Hetente 2 leckét teszünk fel a tanfolyam zárt oldalára, melyeket le fogsz tudni menteni a saját gépedre. A zárt oldal 1 évig lesz elérhető.
PÉNTEK ÉJFÉLIG tartó akciónk keretében most együtt kedvezményes áron juthatsz hozzá két tanfolyamunkhoz!

Tovább az ajánlathoz =>

Edit_gratula
Ráadásként bekerülsz V.I.P. csapatunkba, és részt vehetsz hűségprogramunkban:

Marketing tanácsadás kézműveseknek

Ki beszél itt?

AdriennSzia! Várőri Adrienn vagyok. Immár ötödik éve, hogy az online marketing a hobbim. Édesapám esztergált fa tárgyakat készített, sokat jártam vele kézműves vásárokon, és bepillantást nyerhettem egy családi kézműves vállalkozás működtetésébe. A kézművesek online marketing lehetőségeit fél éve kutatom. Voltam területi képviselő egy multinál 6 évig, majd pedig egy CRM rendszer bevezetése fölött bábáskodtam. Az értékesítés on- és offline módjában, fronton és háttérben is sokat dolgoztam. A Szegedi Tudományegyetem Főiskolai Karán végeztem angol-francia szakos tanárként, valamint a Budapesti Gazdasági Főiskolán PR szakértőként.

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékát a megrendeléstől számított 14 napon belül e-mailben jelezheti (info [kukac] tobbminthobbi.hu). A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a Megrendelem gombra való kattintással Kovács Sándor egyéni vállalkozóval kötöd (8086 Felcsút, Ibolya köz 8/a)

Vélemény, hozzászólás?