Tananyagok

A Több mint hobbi zárt könyvtárában jelenleg 18 fizetős oktatási anyagot találsz kézműves marketing témában.

A nyolc legkapósabb tananyagunkból összeállítottunk egy 1 éves részletfizetést, melyet 12 havi részletben tudsz kifizetni. Ide kattintva tudsz tájékozódni erről a lehetőségről.

A heti akcióinkról egészen biztosan nem maradsz le, ha feliratkozol a hírlevelünkre ide kattintva.

Az oktatóanyagaink közül több is kapható folyamatosan, ezekre az alábbi űrlapon tudsz jelentkezni.

Mindegyik tananyag online letölthető, akár a telefonodra is, és akkor tanulsz belőlük, amikor neked megfelel, örökös hozzáférést adunk.

Megelégedettségi garancia: minden tananyagunkra 90 napos 100%-os megelégedettségi garanciát vállalunk.

(Az űrlap alatt megtalálod a nagyobb tananyagok tartalomjegyzékét, illetve egy linket, amire kattintva részletesebben is megismerheted az adott tartalomjegyzéket.)

A legjövedelmezőbb kézműves termékötletek titka – avagy az online piackutatás lépésről lépésre módszertana

Termékötletek keresése a neten
Hogyan válaszd ki a top 30, a top 3, majd pedig a legjobb ötletet?
Honnan vegyél jó áron alapanyagokat?

Éves tervezés (a kézműves vállalkozás életútja)

A kézműves vállalkozás 0. lépése: a tesztelés időszaka
Kézműves vállalkozás indítása (az első év)
Kézműves egyéni vállalkozásból cégalapítás: a kiteljesedés időszaka

Kézműves kollekció 1×1

Útkeresés – Hogyan használd a kollekciók erejét, ha még nem tudod, mire pozícionálj?
Elindulás a kiválasztott termékvonallal – az ikonikus alapkollekció
A kollekció összeállításának alapjai

Hogyan használd jól, amit a Facebook INGYEN ad?

– Tömegmédia gyorstalpaló
– A Facebook csoportok
– A Facebookot mozgató algoritmusok
– Oldal létrehozása, alapbeállításai
– Mit lájkolnak sokan?
– Mit osztanak meg sokan?
– Mihez szólnak hozzá sokan?
– Hogyan érd el, hogy első helyen jelenjenek meg a posztjaid a rajongóidnak?
– Nyereményjátékok okosan
– Az oldalad és a csoportod statisztikái
– Hogyan gyűjts feliratkozókat?
– Mi a jó csali egy kézműves vállalkozás esetében?

Első Facebook hirdetésem

– Miért más egy kreatív vállalkozás a Facebookon, mint a többi? Megnézünk együtt néhány példát.
– Hogyan állítsd be úgy az oldaladat, hogy a lehető legkevesebb problémád legyen vele később?
– A legnagyobb hazugság a Facebookkal kapcsolatban, és hogy igazából mennyibe fog ez neked kerülni
– Gyorsan és egyszerűen a Facebook kampányok felépítéséről
– Soha többé rossz konverziót!
– Remarketing: a módszer, amivel drasztikusan több megrendelésed lesz ugyanannyi reklámköltséggel
– Milyen típusú hirdetések vannak, és mit kerülj el jó messzire?
– Ha nem tanulsz meg jól célozni, az egész hirdetés a kukába mehet
– Amit a Facebook nem árul el a költségkeret beállításáról, de amin rengeteget spórolhatsz
– Az okos hirdetők így állítják be az időzítéseket
– A csúnya igazság a hirdetésekben jól működő képekről
– Fedezd fel az ütős hirdetési szövegek titkát
– Hol jelentesd meg a hirdetésed, amire büszke vagy, és hogy fog kinézni?
– Hogyan optimalizálom én a hirdetéseimet? (És hogy kellene neked is)
– Sokkoló hibák, amik megölik a hirdetéseidet (kézműves példákkal)

Instagram és Pinterest

Instagram alapok
Pinterest alapok
2018-as kézműves marketing trendek
Miért figyeld a trendeket?

40 napos kihívás

1-10. nap: A lélegzetelállító ajánlat kialakítása

11-20. nap: Online akadálymentesítés

21-30. nap: Figyelem és érdeklődés felkeltése

31-40. nap: Vágykeltés és eladás

Beszélő alkotások

1. A vállalkozás előkészítése – Az első év teendői fontossági sorrendben – Segítség újrakezdőknek: hogyan válts irányt, ha eddig mást csináltál
2. Blogírás – Éves blogtervező (több száz téma 16 oldalon) – Bejegyzés típusok, amik jól működnek – Blogbejegyzések felépítése – a 30 mp-es szabály – Hogyan keress pénzt blogírással?

3. Hírlevél sorozat írása – Hogyan ösztönözd a látogatóidat arra, hogy feliratkozzanak a hírleveledre? Csali ötletek. – Feliratkozó űrlap létrehozása, automatikus levelek készítése – Témák, melyekről írhatsz a hírleveledben – Egy konkrét hírlevél sorozat összeállítása, mellyel megnövelheted megrendeléseid számát

4. A honlap és webáruház értékesítési szövegeinek megírása – Hogyan állítsd össze a honlapod szerkezetét, hogy az hatékony legyen – Művészi hitvallás írása – A vágykeltő termékleírások titka, terméknév ötletek – Sales oldal, landing page összállítása, szövegének megírása egyedi termékhez, vagy online tanfolyamhoz

5. Kampányok tervezése, reklámszövegek írása – Kampány ötletek – A kampány kihagyhatatlan elemei – Szempontok reklámszöveg íráshoz – Egy kampány összeállítása az elejétől a végéig

6. Hatástöbbszörözés – Hogyan kösd össze, és automatizáld akár 30 közösségi és képmegosztó oldaladat úgy, hogy csak egyetlen helyen kelljen posztolnod a tartalmakat? – Hozd ki a legtöbbet a felépített rendszerből: tippek arra, hogyan kötheted össze a vásározást és az online eszközeidet annak érdekében, hogy még több visszatérő vásárlód legyen.