Ugye te nem akarsz úgy járni, ahogy az átlag kézműves, aki:

  • 4 év után abbahagyja, mert nem sikerült felfuttatnia vállalkozását,
  • rengeteg időt veszít azzal, hogy ingyenes, vagy általános marketing anyagokból vett ötleteket próbál megvalósítani,
  • nem írja le a stratégiáját, mert egyszerűen nincs rá ideje, hogy végiggondolja,
  • sok pénzt veszít azzal, hogy rosszul határozza meg az árait
  • az alkotás örömét felcseréli az eladással kapcsolatos erőfeszítésekre,
  • az első években megelégszik azzal, hogy ingyenes eszközökkel, felületes értékesítési tudással árulja kedvenc alkotásait, majd pedig túl későn kap észbe, hogy bizonyos dolgokat másképp kellett volna csinálni, és vállalkozása “elfárad”, feladja a próbálkozást,
  • termékválasztékát nem megalapozott piaci ismeretekre alapozza, hanem szíve vágya határozza meg,
  • úgy érzi, hogy a világon semmi érzéke nincs az eladáshoz és a reklámszöveg íráshoz,
  • úgy érzi, hogy nem talál jó márkanevet és ütős szlogent,
  • szenved attól, hogy nem csak az idő van ellene, de a család és a barátok is.

A titkos összetevőt, ami minden bajodra egy személyben orvosság, úgy hívják, hogy:

BÁTOR ÉS ÁTGONDOLT POZÍCIONÁLÁS


Ez az a folyamat, aminek eredményeképp leegyszerűsítjük, és körvonalazzuk, milyen termékkel érdemes megjelenned a piacon, és ki pontosan a célcsoportod. Úgy képzeld el ezt a folyamatot, mint amikor a ceruzás rajzot erős kontúrokkal átrajzolod: ami addig nagy és összetett feladatnak tűnt, az hirtelen egyszerű és világos lesz, mint a nap.

tiszta gondolatokkal és

fókuszált munkával indulhatsz, ha elvégzed kurzusunkat:

Kézműves márkaépítés

Tovább az ajánlathoz =>

Szerintünk nincs még egy ilyen tananyag ma Magyarországon, de
helyettünk beszéljenek a végzőseink:

_Huszár_Krisztina

_Ender_Tünde

_Tóth_Emese

_Antal_BeatrixUgye, milyen jó lenne, ha végre te is jó alapokra építkezhetnél?

  • Még az elején vagy, és nem tudod eldönteni, hogy belefogj-e vagy sem?
  • Folyton lebeszéled magad, de közben a szíved mélyén mégis arról álmodozol, hogy saját vállalkozásod lesz, és megélsz abból, amit igazán szeretsz?
  • Már elkezdted, de bajban vagy a márkaneveddel, és rájöttél, hogy nem tűnsz ki eléggé a termékeiddel a tömegből?
  • Nincs támpontod, hogyan árazd be a termékeidet?

 Tedd rendbe az alapokat, és legyél már az első 4 évben is sikeres!

Tovább az ajánlathoz =>

Mi ez a kurzus pontosan?

Ez egy négy hetes online tanfolyam. Hetente három leckét kapsz, melyek összesen a hónap végére egy kb. 100 oldalas különleges tudásanyagot tesznek ki. Az anyagokat pdf formátumban fogod tudni letölteni egy zárt oldalról. Decemberben minden résztvevő megkapja egyszerre a teljes tananyagot, hogy a téli szünetben a saját tempójában tanulhasson!

Minden lecke végén kapsz házi feladatot, melyeket ha szorgalmasan elvégzel, a hónap végére a kezedben lesz egy életképes kézműves vállalkozás terve. Ez nem a szó klasszikus értelmében vett, hivatalos üzleti vagy marketing terv, hanem a saját ötleted kiforrott, piaci bevezetésre váró írott verziója.

Neked való-e a tanfolyam?

Anyagunk alapfokú, elsősorban induló kézműves vállalkozásoknak készült.

Akkor ajánljuk neked, ha olyan alkotó, vagy az alkotómunkához kedvet érző egyén vagy, aki még sehol nem tanul művészetmarketinget. Választ kapsz azokra a kérdésekre, tényleg érdemes-e elkezdened egy kézműves vállalkozást, vagy sem, mivel jár, mit kell tudni hozzá, meg lehet-e élni belőle, hogyan tedd le a megfelelő alapokat.

Azok a vállalkozók is hasznosnak találják általában tréningünket, akiknek nem új dolog a marketing, mert rendszerbe foglalja egy induló kézműves/művész vállalkozás első stratégiai teendőit.

Miért tőlünk tanulj?

  • Anyagaink kézműveseknek készülnek, szakmaspecifikusak.
  • Az időhiánnyal küszködő kézművesek nálunk rövid idő alatt tudnak releváns marketing ismereteket szerezni.
  • Sorsfordító  döntéseket tudnak hozni, még mielőtt kifutnának az időből.

Ki beszél itt?

AdriennSzia! Várőri Adrienn vagyok. Immár ötödik éve, hogy az online marketing a hobbim. Édesapám esztergált fa tárgyakat készített, sokat jártam vele kézműves vásárokon, és bepillantást nyerhettem egy családi kézműves vállalkozás működtetésébe. A kézművesek online marketing lehetőségeit fél éve kutatom. Voltam területi képviselő egy multinál 6 évig, majd pedig egy CRM rendszer bevezetése fölött bábáskodtam. Az értékesítés on- és offline módjában, fronton és háttérben is sokat dolgoztam. A Szegedi Tudományegyetem Főiskolai Karán végeztem angol-francia szakos tanárként, valamint a Budapesti Gazdasági Főiskolán PR szakértőként.

Tovább az ajánlathoz =>

DobakEdinaMarietta

ErdosDesign

LaLoba
Tovább az ajánlathoz =>

A leckék felépítése:

1. Cégtulajdonosi gondolkodásmód

a) Nem vagy egyedül!

Gondolatébresztő – 10 sikertörténet

b) A vállalkozó kézműves 12 típusa

Vajon te melyik vagy?

c) “Vajon nekem való az online üzlet?”

Feladatok, melyeket minden nap el kell végezned amellett, hogy alkotsz.

d) Miért és mit kell megtervezni?

Mennyi energiát fektess írott tervek készítésébe: a szükséges minimum, ami nélkül nem éli túl a vállalkozásod az első 4 évet.

2. Márkaépítés: az eszköz, melynek segítségével tényleg több lesz számodra a kézműveskedés, mint hobbi

a) Mérd fel a terepet!

A piackutatás alapjai, eszközök, módszerek tárháza.

b) Megtanítalak kémkedni

A konkurenciád mindent elárul neked, amit tudnod kell a piacról. Megmutatom hogyan.

c) Hol van a kék óceán, ahol nem kell harcolnod a halakért?

Kézműves réspiacok keresése.

d) Tanulj a divatipartól, és vezesd be a KDM modellt!

Nem egészen nyilvánvaló, de ez az a fejezet, aminek a legtöbb köze van az árképzéshez…

e) Mentsd meg magad a sok bosszúságtól: rakd le már az elején a márkád alapjait!

Stabil alapokra könnyebb lesz később építeni, mert már az elején odafigyeltél minden lényeges szempontra, és megtetted a szükséges óvintézkedéseket.

f) Minden amit tudni akartál a márkanévről, csak nem merted megkérdezni

Szempontok, minek kell a márkanévnek megfelelnie. Közösségi oldalaid és honlapod elnevezése.

g) Kézműves termékek árazása

Ha a fentieket megcsinálod, már nem lesz gond az árazással, de azért adunk néhány bevált képletet.

3. Eljött az idő, dönteni kell!

A kiegyensúlyozott üzletépítés titka, és a nagy döntés, ami mindent megváltoztat.

Mit tartalmaz a csomag?

  1. Kézműves márkaépítés közel 100 oldalon, feladatokkal (Fő témák: piackutatás, konkurencia felmérés, tervezés, árazás, márkaépítés, márkanév meghatározás)
  2. Ráadásként kapsz egy zártkörű klubtagságot, ahol “magunk között vagyunk” – csak azok a kézművesek, akik részt vesznek a képzésen, és ugyanazok a kérdések foglalkoztatják őket is.
  3. 90 napos 100%-os megelégedettségi garancia: 100 %-os megelégedettségi garanciát vállalunk a tanfolyam első napjától számított 90 napig  a határidőre befizetett díj 100%-ára. Ha nem vagy elégedett a kapott tudásanyaggal, a tanfolyam teljes díját visszafizetjük neked. Egy feltételünk van: írd meg nekünk, részletes indoklással, miért nem volt hasznos a tananyag.
  4. Gyorsfizető bónusz: Amennyiben a megrendelés beérkezésétől számított 48 órán belül megérkezik számlánkra a tanfolyam díja, ajándékba elküldjük neked “Hogyan hívd fel magadra a vásárlók figyelmét?” című tanulmányunkat.
Wiedermann Gabi

Wiedermann Gabi (Wiega Jewel)

Korábban mindig frusztrált az a tudat, hogy nem vagyok képes olyan mennyiségű terméket létrehozni, hogy piacozhassak. Mindig élt bennem egy kis gyanú, hogy ez a gyenge pontom, és utáltam, hogy ha megfeszülök, akkor sem leszek képes produktívabb lenni.

Aztán jött egy grafikon, hogy hogyan pozicionáljuk a terméket és kinek.

A grafikon alapján rájöttem, hogy hova is tartozok. Megnyugodtam.

 És ez a nyugalom elengedhetetlenül szükséges ahhoz, hogy az ember tovább tudja gondolni: hogy jó, most itt tartok és innen hogyan tovább.

 


GYAKORI KÉRDÉSEK A TANFOLYAMRÓL >>>

 

>>>FÜRJESINÉ FERENCSIK IBOLYA

Én a tanfolyam során úgy éreztem, hogy az álmodozások világából
kezdek “beleérni” a valóságba. Most már leér a lábam a földre.

Tudom hogyan kezdjem felépíteni a vállalkozásom, mit hangsúlyozzak
a design-ommal, mire figyeljek név választáskor.

Rengeteg jól használható infót kaptam, köszönöm!

>>> BAKONYVÁRI ANIKÓ

Nagyon tetszik, hogy fogyasztható, feldolgozható hosszúságúak
a témák. Időből van a legkevesebb számomra, ezért kinyomtattam
minden leckét és vittem, és jó darabig a problémásakat még vinni is
fogom magammal, már jól össze is firkáltam,

megfabrikáltam belőle a saját üzleti tankönyvem.

Egy szó mint száz, nagyon jó sablont adtatok
a szárnyaló fantáziánk kordában tartásához!

Fontos információ az ÁFÁ-ról:

2015. januárjától azok a magánszemélyek, akik elektronikus szolgáltatást (pl. online tréninget, online tanácsadást) vesznek igénybe, az általuk megadott lakcímnek megfelelően fizetnek ÁFA-t.

Mivel a Több mint hobbi alanyi adómentes vállalkozás, ezért 0%-os ÁFÁ-t kell fizetni a:

– Magyar lakcímet megadóknak,
– EU-n kívüli, külföldi lakcímet megadóknak.

Mi vonatkozik az EU-s lakcímet megadókra?

A NAV állásfoglalás szerint a megadott EU-s ország ÁFÁ-ját kell kiszámláznunk.

Bővebben erről a 2014. július 14-én megjelent Magyar Közlöny 94. számában az egyes pénzügyi tárgyú törvények módosításáról szóló 2014. évi XXXIII. törvényben tájékozódhatsz. Ezeket az új szabályozásokat az EU írja elő 2015. januárjától.

FONTOS!

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékát a megrendeléstől számított 14 napon belül e-mailben jelezheti (info [kukac] tobbminthobbi.hu). A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a Megrendelem gombra való kattintással Kovács Sándor egyéni vállalkozóval kötöd (8086 Felcsút, Ibolya köz 8/a)

Vélemény, hozzászólás?